حمل اثاثیه منزل در اصفهان شبانه روزی

حمل اثاثیه منزل در اصفهان شبانه روزی

حمل اثاثیه منزل در اصفهان شبانه روزی

حمل اثاثیه منزل در اصفهان شبانه روزی

حمل اثاثیه منزل در اصفهان + محاسبه هزینه اسباب کشی



دقت کرده اید هر وقت می خواهید اسباب کشی کنید، به هزارویک دلیل دچار سردرگمی می شوید؟ حالا یا ماشین خوب در دسترس نیست یا باربری دلخواه خودتان را پیدا نکرده اید. حمل اثاثیه به ویژه لوازم خانه یا حتی اداره مانند کامپیوتر حساسیت زیادی دارد و باید به درستی جابه جایی شود. 


به غیر از ایمنی در جابه جایی، حمل اثاثیه منزل در اصفهان به عواملی مانند مسافت، تعداد کارگر، طبقات، نوع ماشین، تعداد ساعت باربری وابسته است.  قیمت اسباب کشی منزل هم طبق همین موارد تعیین می شود. هزینه ها شاید از باربری به اتوبار دیگری فرق کند، ولی اصول محاسبه قیمت آن یکی است. خُب. برویم  ببینیم چطور می توانید کرایه ها را محاسبه کنید.


محاسبه هزینه اسباب کشی

نرخ کرایه اسباب کشی در اصفهان با توجه به نوع ماشین، دستمزد کارگر، تعداد ساعت کار و مسافت تعیین می شود. فرض کنید که اسباب های شما زیاد است و می خواهید آن را به شاهین شهر بفرستید. مسئله ای که اینجا هست، شاهین شهر تقریبا به اصفهان نزدیک است و زمان کمی می برد. ولی چند مورد است که باید در نظر بگیرید:

  • امکان تصادف در مسیر

  • طول کشیدن بارگیری اسباب

  • تعداد کارگر

  • نوع ماشین

  • طبقات ساختمان

خُب حالا چگونه اینها را با هم محاسبه می کنند.


اگر ماشین شما خاور مسقف باشد و هزینه حمل اثاثیه منزل شاهین شهر فرضا 450 هزار تومان شود. ولی آیا زمان باربری فقط زمان رسیدن به مقصد است؟ خیر. طبق تعرفه ها، اگر حمل اثاثیه بیشتر از 3 ساعت طول بکشد، به ازای هر 1 ساعت، یک قیمت مثلا 60 هزار تومان به نرخ های باربری اضافه می شود.


مورد بعدی تعداد کارگر است. اگر بارهای شما کم است کارگر کمتری بالتبع می برد. پس دستمزدهای کارگر را باید در نظر بگیرید. 


مورد سوم طبقه ساختمان است. وسایل خانه اگر بسیار زیاد باشند و خانه در طبقه دوم یا سوم باشد، به ازای هر طبقه کرایه عوض می شود. پس به طور کلی وقتی می خواهید هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان را برآورد کنید باید فرمول زیر را در نظر بگیرید:


هزینه  مازاد ماشین بر اساس نوع (خاور، وانت، غیره) + قیمت برای هر طبقه ساختمان + تعرفه ثابت 3 ساعتی + دستمزد کارگر


البته این یک حساب سرانگشتی بوده و بیشتر حالت مظنه ای دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با خود دفاتر باربری و اتوبار ها تماس بگیرید.


بیمه و حمل اثاثیه

برای اینکه با آرامش ذهنی کامل، وسایل خانه خود را به مقصد برسانید باید بیمه شوند. معمولا شرکت های باربری ارزش بار شما را به صورت کارشناسی شده تخمین می زنند. طبق قانون، اتوبارها در قبال بارهای شما مسئول هستند. به همین منظور، شرکت ها به غیر از بستن قرار داد حمل بار، قرار دارد بیمه باربری هم با شما می بندند. در ضمن، حواستان باشد تا سقف پوشش بیمه را در نظر بگیرید.


ماشین های مناسب اسباب کشی

اصولا برای جابه جایی وسایل خانه و اسباب کشی از خاورهای مسقف استفاده می شود. هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان با خاور طبیعتا بالاتر از ماشین های کوچک است؛ ولی در عوض خاطرتان از جابه جایی وسایلتان جمع است. البته اگر زیاد وسیله ندارید و سنگین نیستند، وانت نیسان هم می توانید بگیرید مثلا فقط چند عدد مبلمان دارید. 


خودروهای دیگری هم برای اسباب کشی مناسب هستند مانند:

  • خاورهای لبه دار و بغل باز شو

  • کامیون

  • مینی خاور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد